• در تدارک گزینه های تلفن گویا،
    • مشتری وقت شنیدن تبلیغ شرکت تو رو نداره؛
    • مبنا رو نیاز مخاطبان قرار بده، که چه نیازی در کدوم قسمت برطرف می شه؛
    • بخش های سازمان رو مبنا قرار نده. ساختار سازمانی به دردش نمی خوره؛
    • به راحتی مشتری نسبت به راحتی خودت یا همکاران، الویت بده؛
    • گزینه پرمخاطب تر رو زودتر قرار بده؛
    • هرچی می شه خلاصه کن،
  • مخصوصا از موضع انواع مخاطبان شخصا با سیستم خودت تماس بگیر، نگاه کن ببین خودت و سیستمت با مشتری چی کار می کنین؛
    • اگر مسؤل هستی این کار را بیشتر انجام بده.
  • حواست باشه که ناکارآمدی هر تماس در تعداد تماس ها ضرب می شه و می تونه ناکارآمدی بزرگی برای اجتماع بشه.