-
-
دسته: یادداشتهای فناوری اطلاعات
-
- در تدارک گزینه های تلفن گویا،
- مشتری وقت شنیدن تبلیغ شرکت تو رو نداره؛
- مبنا رو نیاز مخاطبان قرار بده، که چه نیازی در کدوم قسمت برطرف می شه؛
- بخش های سازمان رو مبنا قرار نده. ساختار سازمانی به دردش نمی خوره؛
- به راحتی مشتری نسبت به راحتی خودت یا همکاران، الویت بده؛
- گزینه پرمخاطب تر رو زودتر قرار بده؛
- هرچی می شه خلاصه کن،
- مخصوصا از موضع انواع مخاطبان شخصا با سیستم خودت تماس بگیر، نگاه کن ببین خودت و سیستمت با مشتری چی کار می کنین؛
- اگر مسؤل هستی این کار را بیشتر انجام بده.
- حواست باشه که ناکارآمدی هر تماس در تعداد تماس ها ضرب می شه و می تونه ناکارآمدی بزرگی برای اجتماع بشه.